Rakan-Rakan yang disayangi

Friday, June 07, 2013

Akhirnye.... saya pergi jua.....


Assalammualaikum...
Salam 1 Msia... Salam Jumaat...

Setelah 12 tahun saya berkerja di LENO  Akhirnya saya pergi jua dari sini... hermmm sedih mmg sedih tp saya da buat keputusan, pagi tadi dah hantar surat pada ketua jabatan, saya beritahu dia yang saya dapat tawaran lain.. haaaaa tak tau nak cerita pada sape so luahkan rasa hati kat dlm blog saya nie...


Ensem kan tokei company saya nie.... ada tahi lalat siti nurhaliza lagi....hikhikhik




Nampak tak pompuan yang sebelah bos tuh..(nama gelaran ikan buntal) dia ar punca saya berenti kerja... Dia nie bukan ketua jabatan yang baik... pilih kasih, tak jaga kebajikan pekerja.... Dia juga punca ramai staff kat syarikat nie berenti....elok dia nie pergi kursus motivasi mcm mana nak jadi ketua jabatan yang baik..



Nampak tak girl chubby tu.... haaa dia nie lagi sorang.... Executive  yang suka tikam belakang... depan baik tapi belakang kita Allah jer yang tahu... sgt berpura2 dan pandai belakon.... tgu la satu hari minah nie mesti terima balasan... ingat kiita hidup nie ibarat roda... 1 hari nanti pasti minah nie ape yang staff nye rasa... ingat hukum KARMA....



Tak semua tak bos2 kat company buruk perangai.. ada gak yang baik  mcm Mr Lai la....contoh bos yang baik... jaga kebajikan tak pilih kasih.... boleh nampak mana ada staff bwh jagaan  dia mana ada yang berhenti.....

Nie Mr Lee Hr Executive yang paling gile2... Tak sangka Mr Lee ni pon tak tahan keje kat LENO... hihihihihi... dia pon da anta surat resign tp kene reject... Mr Lee kira pakar kaunseling kan opis nie... jika ada masalah citer ngan dia...Dia sedaya upaya upaya akan bantu...



Walaupun byk suka duka bekerja kat company nie..mungkin rezeki saya sampai setakat ini aje kat sni. Rindu pada kenangan dulu.. tp apakan daya masa sentiasa berjalan.. kita jer kene sedaya upaya membuat ape yg terbaik dlm hidup ini
Gah kan bangunan nie.... tapi byk cerita didalamnye....


Bermula bulan depan saya akan bekerja di tempat baru, suasana baru.. Dengan satu azam bekerja demi mencari rezeki membantu suami dan membesarkan anak2....












No comments:

Post a Comment