Rakan-Rakan yang disayangi

Friday, June 14, 2013

ANak2 ku Demam....


Asslammualaikum....
Salam Jumaat...

Selamat pagi kwn2....  Sayup jer cuaca kat luar hari ini... bila cuaca tak menentu time nie la msti musim demam,.. Dugaan untuk saya juga bila anak2 kembar saya demam bergilir... 2 minggu lepas Amir batuk sesema. pastu minggu lepas Amar lak demam... Minggu nie Amir lak demam panas.... Bila mereka demam yang paling risau mesti la saya... Klinik, hospital msti wajib saya g, bukan ape bila demam badan diaorg panas nye kdng2 sampai 40c...  Doktor bagi tahu anak premature mcm Amar Amir nie mmg mudah mendapat penyakit... so bila ada ahli keluarga yang batuk, sesema, ngan demam kalo boleh jauh kan dari anak2 saya... kesian setiap kali ada orng yang batuk kat rumah tu mesti diaorg kene jangkit juga... memandangkan musim tak menentu nie mereka kene kurung kat rumah, tak leh nak join mana2 aktiviti luar rumah. lagi2 skng nie musim org wat kenduri kendara... saya minta maaf la jika tak dapat hadirkan diri... atas sebab kesihatan anak2 saya... so hsbn la jadi wakil g kenduri kendara tu ea....

Muhammad Amir Zakwan... cepat sembuh yer anakku...


Saya penah tulis kat FB macam mana petua nak bagi sesema anak ok.. Alhamdulliah ramai yang tlg... Smpai ada kawan yang sanggup tlg sebab kesian kan anak2 saya... dia ajar buat  birdnest porridge... bahan2 pon dia bagi... terima kasih Azie Azmie... Bagi pinjam slow cooker siap Whatsapp satu per satu cara nak wat birdnest porridge nie...  Jasa baik awak takkan saya lupakan.. :)







 



No comments:

Post a Comment