Rakan-Rakan yang disayangi

Wednesday, May 29, 2013

Kenangan bersama rakan-rakan di LENO..

Assalammualaikum
Salam 1 Malaysia...

29 May 2013 hari ni seorang lagi geng saya berenti.. Sorang demi sorang dah kuar dari company nie... tinggal saya  jer yang masih mencari2 kerja len...hermmm apa la nasib... Bila geng da takde mati kutu la dok kat sini.. Fikir nak cr rezeki bantu suami nak jaga Amar & Amir saya terpaksa bertahan jer kat sni...

Nie tahun 2006


Nie pic 2007 masa nie kwn ramai... time nie kira muda lagi, semua nakal2 belaka...


Nie pic 2011 time nie kami tinggal 6 org jer walaupon tak ramai kami tetap meriah, selalu bwk makanan dr rumah, slu wat mkn2 kat opis. Yang paling tak lupa time nie kami leh wat apam polkadot dalam opis... huhuhu... Kenangan terindah....

Walaupon tinggal berempat kami masih lagi happy....



Nie seri kawan terakhir yang akan meninggalkan opis nie....29 may 2013


Semua kawan2 baik saya kat Leno dan berenti, Semua ada kerjaya yang bagus, ada juga yang jadi surirumah sepenuh masa untuk menjaga anak2...Banyak memori, kenangan pahit dan manis ketika bersama rakan2 dulu... gelak tawa sentiasa segar dia ingatan, saya takkan lupa setiap detik bila kita gembira, sedih dan selalu kena marah dgn bos sebab kita semua pekerja yang sgt nakal.. hihihihi..  Semoga kalian semua berjaya dgn apa jua bidang yang korang ceburi. amin...



BERTEMU DAN BERPISAH ADAT MANUSIA BIASA 
HILANG DI MATA DI HATI TIDAK LUPA 

BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA 
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA 
BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA 
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA

No comments:

Post a Comment