Rakan-Rakan yang disayangi

Wednesday, April 17, 2013

Anak-anak semakin membesar

Assalammualaikum....
Hari nie nak update entry pasal wiwin lagi.... Tadi pagi sebelum keluar kerja tengok Amar & Amir tidur, kiut sangat muka mereka. Kejap jer masa berlalu, mereka dah berumur 7 bulan. Teringat lagi kenangan pahit manis melahirkan dan menjaga mereka. Masa lahir Amar seberat botol mineral jer. Amir pulak punggung dia tak ada masa nak cucikan berak dia...Masa mereka baru lahir saya menangis sebab kedua-dua tidak ikut pulang kerumah sebab tidak cukup bulan, hanya gambar peneman saya kat rumah, nak jaga mereka di hospital saya tak larat sebab luka pembedahan terasa sakit sangat-sangat... Fuhhh terasa sangat mencabar  bila menjaga mereka ketika kecil, makan minum tidur tak menentu sebab menjaga mereka, macam ini lah rasa mak dan ayah saya menjaga saya ketika kecil...besar sungguh pergorbanan mereka....Sekarang nie kedua2 semakin bijak dan pandai. semoga anak ibu menjadi anak yang soleh. Ibu ingin sangat melihat kamu berdua menjadi seorang ustaz....


kami dah 7 bulan

1 comment: