Rakan-Rakan yang disayangi

Tuesday, January 15, 2013

Petua untuk banyakkan susu badan

Assalammualaikum...
Semenjak ada Amar & Amir rajin lak jari jemari nie nak update blog nie.. buka ape kadang2 tue rajin tgk petua ngan maklumat berkaitan diri n anak2.. Arinie nak kongsi ckit cara saya nak banyakkan susu badan... saya mmg berminat dgn produk2 untuk  banyakkan susu badan nie, tp dgn keadaan kewangan skng nie nampak nye kena cube cara yang murah dan berkesan...

6 pagi : saya akan minum secawan susu+ radix ( bukan apa slu time minum susu mesti mata mengantuk tu saya campur kopi bg segar ckit mata nie)

10 pagi : minum susu  + milo . roti @ biskut

1 tghari : mkn nasik + lauk pauk @ bihun hailam @ bihun goreng (sayur mesti mintak lebih)

4ptg  : minum milo O + biskut kering

8 Mlm : Nasik + lauk pauk (sayur mkn lebih ckit) masa masak nasik biasa nye sy buh halba...

9 Mlm : minum susu

 P/s : Sluye saya mesti habiskan minum air masak 1 botol sebab tekak haus....


Ada masa susu badan saya kurang jgk mungkin disebabkan penat @ stress bekerja tapi saya tak patah semangat. Pesan mak saya bagi susu ibu selagi ada, susu ibu nie susu terbaik dr susu yang ada... Saya akan terus bagi susu ibu secara eksklusif pada Amar & Amir ...




Stok susu Amar & amir




No comments:

Post a Comment