Rakan-Rakan yang disayangi

Friday, December 28, 2012

Kelahiran permata yang amat disayangi....


Syukur Ya Allah kerana masih mengurniakan kesempatan untuk aku kembali ke bumi ini. Suasana yang baru bersama orang baru di sisi... Alhamdulillah.. Terlalu banyak pengalaman baru yang dirasai dan semuanya itu mengajar aku erti realiti kehidupan. Pengorbanan dan kesabaran . Dua perkara itulah yang menjadi tunjang dalam kehidupan aku saat ini.. Kalau tidak kuat, habislah...dan memang pada mulanya aku rasa lemah...  Bukan mudah untuk menjaga dua orang anak yang kecil ini... Memang memerlukan kecekalan yang tinggi.. Ya Allah...kau tabahkan hati ini agar mampu untuk memikul tanggungjawab yang besar ini... Terima kasih kepada teman-teman yang sentiasa menyokong dan memberi semangat untuk aku mengharungi cabaran ini..
Alhamdulillah..  Allah permudahkan segala urusan... 

No comments:

Post a Comment