Rakan-Rakan yang disayangi

Saturday, May 14, 2011

Contest Mata Paling Kebabom!


Asslammualaikum.... Salam 1 msia....
 Camat pagi kengkawan... da sarapan pagi ke??? pg2 nie sje2 blogwalking, tenampak lak contest yg di anjurkan dr Farzana Farzanto... Nak try ar mana taw kan ake rezeki... Mai ar join ramai2 ea....


banner utk contest nie.....

Nie syarat2 nak join contest nie :
  1. Jadi follower Farzana Farzanto. supaya senang aku nak inform apa2 pasal contest ni. lepas contest ni abes, nak unfollow aku balik pon takpa.
  2. Kena LIKE page ni CLICK SINI sebab hadiah korang datang daripada sana.
  3. Pemenang contest ni akan ada DUA orang.
  4. Make an entry about this Contest. tarok gambar yang korang nak taruh kan sekali. lepas buat entry, tinggalkan link entry korang dekat komen entry ni.
  5. Gambar2 korang tak boleh lebih dari paras dada. sebab contest ni FOKUS kepada MATA. tak kisah berapa keping korang nak taruk, tapi aku akan pilih SATU jea okay?
  6. Tag kepada 3 rakan blogger korang.
  7. Letak banner di side bar blog and link kan terus ke entry ni.
  8. Gambar2 tu akan aku akan upload kat page yang aku suruh korang LIKE tadi. Picture yang dapat most LIKE photo akan menang.
  9. Korang akan dapat sepasang CONTACT LENS sebagai hadiah pada setiap pemenang dan ada hadiah rahsia lagi satu. haaa. nanti aku update pasal hadiah rahsia tu.
  10. Penyertaan BERMULA pada 17 April hingga 17 Mei 2011.

Pic yang saya pertaruhkan..... Apapun bergantung pada rezeki dan nasib.... 



Ok sebelum tu saya perlu tag kan kepada 3 org rakan saya




No comments:

Post a Comment