Rakan-Rakan yang disayangi

Wednesday, April 20, 2011

Jadi model katalog

Assalammualaikum semua..... 
Baaaaaaaa... Baaaaaaaa.... cakkkkk
Time rajin nak update blog...
Saje jer nak bgtau kwn2 muka saya kuar katalog Leno...Bkn model yang tayang2 body tu... tp cuma pic kecik...Suara pengguna jer.... ngeh3x.... tp ramai gak la kwn2 da perasan muka saya kuar dlm katalog tu....Ada gak yg call tnya berkesan tak produk nie???... citer nye cam gini, Fifi suh saya tester produk baru, nampak cam bgs jer.. ape ag saya pon test produk nie...saya nie bkn ar sorang yg rajin nak menyapu2 krim kat badan ...bila time nak amik result dia pon ukur lengan saya,  cam tak caya ar lengan saya kecik skit ar, walaupon tak byk tp kecik gak...(padahal time ingat jer saya sapu krim tu).... kalo saya rajin sapu pg ngan mlm mesti nampak perubahan ag ketara... saya suka sapu krim nie ia tak berminyak pas tu meresap terus rasa panas nye..Bkn nak rekemen kat kwn2, tp benda bagus kan tak salah nak kongsi citer dgn korang smue...Caya ke tak saya tak rugi pape....huhuuhuuhu....Haaa sempat gak saya scan pic saya tu.... Korang tgk ar, mana tau berminat dgn produk nie leh dapatkan dipasaran skng....ookkk daaaa... TAta...Titi...Tutu...


Nak lihat dgn jelas muka dak cute klik ar pic kat atas nie ek....hihihihi

No comments:

Post a Comment